duminică, aprilie 15

AM REUȘIT!

Voiam de foarte mult timp să îi duc pe micuți la diferite activități destinate lor. De fiecare dată comoditatea, vremea (de parcă nu aveam mașină să ne deplasăm! dar așa este când mă las influențată de soțul extraordinar de comod și indiferent) sau oboseala mea. M-am înscris la un spectacol pentru copii. Amdecis să o iau pe Ana, deoarece Horia are de ceva vreme momente de încăpățânare feroce, ceea ce nu îmi place și îmi creează disconfort. Ana e calmă și ascultătoare. Am mers bineînțeles cu metroul. Nu merge foarte mult pe jos, decât când și dacă vrea. Spatele meu a fost supus unui efort considerabil. 
Dar faptul că a fost deschisă, curajoasă, îndrăzneață, m-a bucurat enorm. Vreau să fie puternici și descurcăreți. Vreau să fie independenți și sociabili. 
Am mers la un spectacol „Max și Mara, copiii care aduc somnul” ținut de o mămică, care se ocupă de ani buni cu asta, are studii psihologice și este foarte talentată. 
Ne-am înscris și pentru sâmbăta viitoare. Încerc să merg cu amândoi, dar să ne ducă soțul până acolo, să evit stresul cu drumul. 
Duminică minunată!

2 comentarii:

copilarim spunea...

Va tin pumnii!!! Sa va distrati frumos impreuna.
Pupici cu drag :)
Si multa "veselie" - ca sa te citez :D

DOAR NOI spunea...

@copilarim:
Multumesc din tot sufletul!
Sunt minunati si merita toata atentia din lume si o educatie de calitate! :) :*