miercuri, mai 24

Bucurii

Micutii se joaca tot mai frumos si ma solicita in jocurile lor. Sunt atat de veseli! Ma bucur nespus de mult cand ii vad asa. Imi doresc sa ii cresc frumos, sa le ofer o educatie solida si multe iesiri in natura.
Sunt fericita cand ii vad pasionati de carti! Isi iau cartea lor preferata si o rasfoiesc,citind pe limba lor. 
Saptamana aceasta imi doresc sa ajung la Bookfest si sa le cumpar 2-3 carticele adecvate varstei. Recunosc ca au si rupt cateva carti. Dar am pastrat paginile si le mai admira din cand in cand. Le voi achizitiona carti cartonate, cu sunete si imagini frumoase, poate chiar puzzle. 
Fiecare zambet de-al lor imi da putere. 
Ieri am dormit cu ei vreo trei ore. Cred ca simt cand sunt cu ei in camera. Vad ca ma vor tot mai mult in preajma lor. Ma cauta, ma striga. Vin langa mine in pat dimineata. Sunt adorabili! Parca simt ca ma pregatesc sa ma intorc la scoala din septembrie. 
Acum am realizat cat de important este sa fiu langa ei. M-am implicat in multe proiecte care m-au solicitat foarte mult si am obosit. Ba chiar ma simt epuizata! Uneori am ales asa pentru ca am nevoie sa imi folosesc mintea, dar mai ales nevoia acerba de un ban in plus. 
Sper sa reusesc sa duc la bun sfarsit proiectele, apoi sa am macar o luna de vacanta in care sa calatorim toti 4 foarte mult. 
Zambete si momente de recunostinta!

Niciun comentariu: