miercuri, februarie 19

Teama bărbaților... de a avea relații

Text preluat de pe blogul Alinei Ilioi

http://alinailioi.ro/te-iubesc-dar/ 

"Te iubesc, dar nu sunt pregătit pentru un angajament serios.
Te iubesc, dar acum nu e momentul potrivit să fac schimbări drastice.
Te iubesc, dar nu am curajul să renunţ la tot pentru tine.
Te iubesc, dar am nevoie de timp de gândire.
Te iubesc, dar am cunoscut şi pe altcineva.
Te iubesc, dar sunt indecis şi nu ştiu ce să fac.
Te iubesc, dar nu te pot ierta.
Te iubesc, dar totul s-a întâmplat prea brusc şi vreau să-mi dau seama ce e cu mine.
Te iubesc, dar nu pot fi alături de tine.
Te iubesc, dar am un program foarte încărcat şi nu putem vorbi zilnic.
Te iubesc, dar există cineva în viaţa mea.
Te iubesc, dar nu-ţi arăt deocamdată prin fapte, pentru că nu e momentul potrivit. Doar îţi spun.
Te iubesc, dar distanţa e prea mare.
Te iubesc, dar îmi este frică.
Te iubesc, dar de fapt nu ştiu ce e iubirea cu adevărat. Pentru că dacă aş şti, aş cunoaşte că în te iubesc nu există DAR. Aş şti deja că atunci când iubesc, pot ierta totul, ştiu că te vreau pe tine, nu aş avea nevoie de timp, aş fi pregătit să fac schimbări, să-ţi demonstrez, să lupt pentru tine, să fiu raza ta de soare. Dacă te-aş iubi, nu aş lua în considerare varianta de a fi cu tine, ci AŞ ŞTI că vreau să fiu cu tine. Nu ar fi o variantă. La toate problemele şi încercările, aş răspunde cu “dar, te iubesc…” nu cu “te iubesc, dar…”.

Niciun comentariu: