luni, august 19

Nervi... si apa rece

Merg sa imi depun dosarul de continuitate. Aflu ca, pentru faptul ca nu am continuitate pe catedra intreaga, este nevoie de un alt formular completat plus diploma de licenta si foaia matricola legalizate.
- Nu si diploma de doctor... doar licenta!
 Eu una, chiar nu vad logica! Aia care au continuitate pe jumatate de catedra au mai multi bani sa legalizeze acte?! Am facut kilograme de maculatura de cand tot dau examen de titularizare.... :)
Am plecat un car de nervi, cu stare de greata la propriu (sper sa nu fac vreo criza biliara), durere de cap si un dispret total.
Cum sa mai ramana oameni bine pregatiti in sistemul acesta atat de invechit, care nu aduce nimic nou, nimic util, de anvergura pentru copii?!
C'est la vie mon cher, ma belle mademoiselle... :)
Bissous... :)

Niciun comentariu: