miercuri, mai 15

Azi la liceu

Copiii de clasa a V-a erau foarte agitaţi că dau teză la română. Căt m-am plimbat prin clasă, am observat că lângă tablă, se afla un calendar şi era încercuită data de 5 mai, sub care era scris "D-na de bio"..... :)

Un alt elev din tura de după amiază, clasa a X-a (aşa e când ai 8 ore într-o zi la şcoală), mi-a mărturisit:
- Doamna este prima dată când îmi este frică de dvs. în clipa în care intraţi în clasă.
- Mulţumesc pentru "compliment".

Nebunia asta este provocată de fuga după note. 

O elevă de o clasă de uman, aleargă pe hol să mă întrebe când e data limită pentru concursul organizat cu ocazia zilei de 1 Iunie. 

Oricât aş fi de obosită... îmi iubesc meseria...  
Sper ca măcar 10 % dintre elevi să aprecieze ce fac şi să  înţeleagă că visele se împlinesc cu puţin efort din partea lor. Destinul îţi surâde când ai dorinţe, când te zbaţi pentru ele.

Niciun comentariu: