luni, decembrie 28

Azi, film




Am reusit sa ajung la film. Doar asa ma uit. La calculator, acasa, mi-e foarte greu... adica lene.
Pentru mine atmosfera conteaza. Asa ca, am ajuns la Movieplex. Am vazut filmul 3D. Frumos. Efecte speciale bine realizate... multa viata, ecologie, ADN si specii. Aveam nevoie de un determinator de plante si unul de animale. Ha ha ha.
Finalul de poveste... dragostea invinge... Deci, clar mi-a placut!
Acum, citind bloguri, am aflat ca un film ce emrita vazut este: "It's a wonderful life". Poate il voi vedea. :)

2 comentarii:

Tasha spunea...

Ma bucur ca te-am descoperit prin intermediul blogului 100Ro..imi place cum scrii,o sa te adaug la lista mea de bloggrol,te voi citi si aici...nu numai dicolo...

DOAR NOI spunea...

Multumesc Tasha!
La multi ani cu sanatate!