sâmbătă, august 22

Zile frumoase


Am cunoscut o femeie deosebita. Nu o stiu personal, nu ii stiu nume sau chip. Imi citeste blogul, corespundam frecvent pe mail, ma sustine. Se simte ca este o femeie speciala, educata, citita, cu suflet mare. Primesc cadouri ce imi insenineaza ziua. Unul dintre ele este si poza de mai sus. Mi-a pregatit un mic dejun copios.
Multumesc L'automne.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Vaaaaaaaaai,nu se poate!!!!!!!
Draga mea,tu imi oferi atata caldura,atata "povara" de lucruri frumoase,atatea daruri de mare pret:fantezie,prietenie,bunatate,atata candoare si atata dragalasenie!!!!!!! Si tot eu sunt cea deosebita?!
Multumesc din suflet pt aprecieri,draga mea! Stiu ca sunt sincere pt ca vin dintr-un suflet tare,tare special!
Multumiri nenumarate!!!!!!!!!!!!!!
Sarutari....la fel!!!!

L'automne