marți, februarie 17

Puterea gandului

De dimineata ma gandeam la oamenii importanti din viata mea. Mi-am amintit de invatatoare. Prima invatatoare a plecat in Canada. Apoi am avut, pentru un trimestru, aceeasi invatatoare cu sora mea. Locuieste in acelasi cartier cu mine. Azi m-am gandit mult la dansa. Nu stiu de ce. In drum spre casa, am intalnit-o. Bucuria a fost reciproca.
Am vorbit despre una, despre alta...caci nu degeaba se spune: "Cine n-are batrani sa-si cumpere".
Ma "plangeam" ca am o gramada de ani, dar minte ioc, iar dansa imi spune: "Draga mea, nu avem cum sa le stim pe toate. Unele lucruri le invatam si le uitam. Tu esti biolog, stii cum e: ce ne-am face fara uitare? Unde ar ajunge creierul nostru? Iar batranetea, o vedem doar in oglinda. Pacat ca a fost inventata."
M-a felicitat ca am plecat din invatamant, caci e o meserie care nu a fost niciodata bine platita si nu ofera satisfactie.

2 comentarii:

anna spunea...

Proprietatea de aur a memoriei:UITAREA!

DOAR NOI spunea...

Stii ce zicea profu Miscalencu? Ca ne folosim doar 10% din capacitatea de memorizare?