luni, decembrie 8

Urarea bradului de Craciun

Aceasta "urare" mi-a fost daruita anul trecut cu ocazia zilei de 1 martie. Imi este draga, mi-a placut foarte mult. Acum am regasit-o pe www.haios.ro si mi-am permis sa o preiau.
iarta,
iubeste
zambeste
exprima-te
relaxeaza-te
ajuta un batran
accepta un compliment
asculta-ti prietenii
reia un proiect abandonat
fii intelegator cu tine si cu altii
uita-te la albumul cu fotografii.
picteaza un tablou.asculta tacerea.
aminteste-ti intotdeauna ca nu esti singur.
spune-le celor dragi cat de mult ii iubestiimagineaza-ti ca astazi nu ai nicio grija
joaca-te cu un copil. citeste o carte buna
alege-ti o stea de pe cer. fii copil inca o data
suna-ti prietenii cu care n-ai vorbit demult
da-ti voie sa mai si gresesti.
lasa-i pe altii sa te ajute.
renunta la ce nu-ti place. indeplineste-ti promisiunile.
inchide ochii si imagineaza-ti ca esti pe o plaja tropicala
priveste atent o floare.cumara-ti ceva ce iti doresti demult
spera ca ceea ce iti doresti se va indeplini. ajuta-i pe altii
respira profund
fa-ti un cadou
iubeste
Fie ca, acei ce citesc aceste randuri sa intinereasca cel putin 10 ani si sa capete intelepciunea de a realiza ceea ce e scris mai sus.
Zile cu multa fericire!

Niciun comentariu: