duminică, decembrie 21

Lecturi placute

Pentru ca am fost fata cuminte (macar stiu ca m-am straduit), am primit de la a mea colega o carte care a facut ceva valva in mass media, bestseller New York Times, proiect de film cu Julia Roberts etc. "Mananca.Roaga-te.Iubeste" de Elizabeth Gilbert.
Incepand sa citesc am realizat ca scriitoarea are multe in comun cu mine...de la prescurtarea numelui Liz (eu de la Lizica, ea de Elizabeth), pana la alegerile proaste si haotice din viata.
Va scriu un paragraf care ma defineste, pot spune:
"Daca te iubesc, poti obtine orice de la mine: timpul meu, dragostea mea, fundul meu, banii mei, familia mea, cainele meu, banii cainelui meu, totul. Daca te iubesc, voi indura eu durerea ta, iti voi plati eu datoriile (in toate felurile posibile), te voi proteja de temerile tale, voi proiecta asupra ta tot felul de calitati pe care de fapt nu le ai si voi cumpara cadouri de Craciun intregii tale familii. Am sa-ti dau soarele si ploaia si, daca ele nu sunt disponibile imediat, am sa stau la rand pentru ele. Am sa-ti dau toate astea si chiar mai mult, panna cand am sa ajung atat de extenuata si de golita, incat singurul mod de a-mi recapata energia va fi sa ma indragostesc de altcineva.
........
Stiu doar ca sunt extenuata de consecintele pasiunilor haotice si ale alegerilor pripite pe care le-am facut o viata intreaga."
P.S: Oare e o carte proasta? :))

2 comentarii:

Silving spunea...

Mi-a placut cartea,o am si eu.Bine,eu am citit-o anul asta.Doar ca-n iubirea de genul ala te pierzi pe tine,nimeni nu cred ca vrea sa dai tot,si nici nu trebuie,ca cine vrea o persoana dependenta de el?

DOAR NOI spunea...

@ Silving:

Ea, Liz... s-a iubit si pe sine... :)Iar finalul a fost triumfator.... :)