luni, decembrie 1


Azi, 1 decembrie, Ziua Romaniei si a romanilor. La Multi Ani...sa fim sanatosi, restul "bucurosi le-om duce toate".


Ieri, de Sf. Andrei, am fost sa-mi vad nepotica. Are 1 an si 11 luni, e o grasunica frumoasa si isteata foc. Ne-am jucat cu baloanele, mi-a aratat tote jucariile ei, am mancat fistic, apoi ca o recompensa imi dadea carnaciori cu scobitoarea. :)) Am facut cius magarus, ne-am probat bijuterii...ne-am amuzat. Am inteles, inca o data, ca un copil iti schimba viata. Oricat ti-ar fi de rau, oricat ai fii de trist...te ridici pentru el, pentru a nu seferi, pentru a te simti mereu puternic si a avea incredere in tine.

2 comentarii:

stelica spunea...

Canapeau pe care stai este identica cu canapeaua pe care o avem noi in sufra.

Alisandra spunea...

Hihi.. ingeras..